Despre blog

Daca esti trezit...vei intelege.

miercuri, 15 februarie 2012

Ce s-a intamplat cu Whitney Houston?



Urmeaza traducerea articolului http://vigilantcitizen.com/latestnews/what-happened-to-whitney-houston/ de pe Vigilant Citizen.R.I.P Whitney Houston!!!

Am crescut odata cu Whitney,i-am admirat cariera infloritoare,am fost martorul caderii si mai nou a mortii ei premature.Binecuvantata cu una dintre cele mai puternice voci din industria muzicala si cu o personalitate pe masura,Whitney a fost arhetipul divei superstar.Cantecul ei "I will always love you" e cantecul de temelie al noilor cantareti spre a-si demonstra talentul.Totusi,oricine a incercat sa cante acest cantec,primeste acelasi comentariu : "Bine,dar nu la fel de bine ca Whitney".Ea a fost personificarea talentului pur,dumnezeiesc.
Din pacate,zicala "Cu cat zboara mai sus ,cu atat e mai dureroasa caderea" se aplica si la Whitney.Tanara fata care a fost descoperita in corul bisericii si care a devenit cea mai premiata cantareata a tuturor timpurilor,a coborat in iadul drogurilor,abuzului si traumei.Dupa ce am aflat despre moartea ei,mi-am amintit de un anumit interviu al ei care ma tulbura.E vorba de lungul interviu pe care i l-a acordat lui Oprah Winfrey in 2009,unde descrie cum foloseste ea drogurile si relatia tumultoasa cu Bobbi Brown.In timp ce cuvintele ei erau tulburatoare,ce m-a impresionat pe mine a fost de  fapt comportamentul ei.Personalitatea de diva s-a dus.Focul din ochii ei s-a stins.Nu mai era aceeasi persoana pe care am vazut-o de-a lungul anilor '90.Cand s-a dus pe scena sa cante noul ei single,vocea cereasca pe care ne asteptam s-o auzim nu mai era acolo.Era ca si cum sufletul ei a fost absorbit din ea.


Vazand-o cum discuta cu Oprah,ma tot intrebam : "Ce s-a intamplat cu Whitney?Majoritatea oamenilor ar raspunde imediat "droguri".Dar eu aveam sentimentul ca era mai mult decat atat.Ochii ei tradau o adanca trauma psihologica,chiar spirituala.Marihuana si cocaina ,drogurile pe care a admis ca le-a luat,nu-i fac pe oameni sa se comporte in felul asta.Chiar daca s-a drogat si a folosit o gramada de alte coctailuri,ochii ei spuneau altceva si am simtit ca Whitney ascunde adevarata cauza a caderii ei.M-am intrebat atunci : E oare Whitney controlata mintal?Era oare un ritual ocult,magie neagra sau si-a vandut cumva sufletul? Oare "a expirat contractul ei cu fortele nevazute"?A fost cumva Bobbi Brown programatorul ei?Portiunea asta din interviul lui Oprah m-a frapat,si cand am aflat ca Whitney a murit,m-am gandit la asta :

Oprah : Ai crezut ca se va intampla ceva in zilele alea pline de droguri,cand stateai ore si zile intregi?
Whitney : Erau momente cand el(Bobbi Brown) spargea si rupea lucruri in casa.Sticla.Am avut un portret foarte mare de familie cu mine,el si fetita noastra.A taiat capul meu din tablou.Lucruri din astea se intamplau.Si m-am gandit : "Asta e chiar ciudat."Asa ca m-am gandit ca,taindu-mi capul dintr-un tablou e cam mult pentru mine.Asta a fost un semn.
Si apoi erau alte lucruri;a inceput sa picteze in dormitorul meu,ochi.Doar ochi.Ochi diabolici care te priveau din orice parte a camerei.
Oprah : A inceput sa picteze pe pereti?
Whitney : Da.Pe covoare,pe pereti,pe usile de la dulapuri.Daca deschideam o usa,era o pictura.Apoi inchideam usa si era alta cu ochi,fete.Era foarte straniu...
Oprah : Ce crezi despre toate astea?
Whitney : Ma uitam la ele si ma intrebam "Doamne,ce se intampla aici"? M-am speriat fiindca simteam ca ceva urmeaza sa se intample.Ceva urma sa se afle.
Sursa : http://www.oprah.com/entertainment/Oprahs-Exclusive-Interview-with-Whitney-Houston

Marihuana si cocaina ii pot face pe oameni sa faca lucruri prostesti,dar comportamentul asta e simptomatic si duce la ceva mult mai adanc.Taierea capului cuiva si "ochii diabolici" sunt doua obsesii ale victimelor controlului mintal(sau a oamenilor deranjati psihic).Oricare e cazul,ceva ingrozitor i s-a intamplat lui Whitney in anii de dupa succesul enorm.Dar ce?A fost din cauza lui Bobbi Brown?Greu de spus.In acelasi interviu,Whitney descrie incercarile mamei sale de-a o salva.

Whitney : E a spus "Nu se merita". A mai spus : "Daca te misti,Bobbi,seriful te va dobori.Nu face nici-o miscare".Si el statea acolo speriat.
Si ea a spus : "Hai sa mergem.Hai sa facem asta.Nu vreau sa te pierd.Nu te pierd ca sa castige Diavolul.Nu fac asta.Imi vreau fata inapoi.Te vreau inapoi.Vreau sa vad iar stralucirea din ochii tai.Lumina din ochii tai.Vreau sa vad copilul pe care l-am crescut.Si nu asa te-am crescut.Asa ca fa o alegere si fa-o acum,aici pentru ca am un ordin de la tribunal care spune ca trebuie sa pleci de aici."


Acum,cu o zi inainte de "cea mai importanta zi a muzicii"(Premiile Grammy),Whitney a fost gasita moarta in circumstante stranii(s-ar parea ca s-a innecat in vana) la 48 de ani.Ca de obicei,medicamentele au fost imediat mentionate ca si cauza a mortii.Totusi,cum a fost cazul lui Michael Jackson,Amy Winehouse si a altora,investigatia va fi probabil un lung proces obositor,plin de declaratii vagi si multe contradictii.Deja sunt zvonuri ca Whitney s-a purtat ciudat cu cateva ore inainte sa moara.

"Prima data le-a vizitat pe cantaretele Brandy si Monica si pe Clive Davis,managerul ei, pentru repetitiile de la petrecerea dinaintea premiilor  Grammy organizata de acesta.Un reporter de la Los Angeles Times a descris-o pe Whitney ca duhnind a alcool,"vizibil umflata" si "zburlita si imbracata cu haine care nu se potriveau,iar parul ii era ud de apa sau transpiratie".The Times scrie ca atunci cand Whitney nu gesticula nebuneste la cele doua cantarete-care pregateau o petrecere si un duet -ea bantuia fara tinta pe holurile hotelului Beverly Hilton .S-a reportat ca oaspetii hotelului  au chemat paza deoarece Whitney cauza probleme in jurul piscinei hotelului.
Ultima zi de joi a lui Whitney urma sa fie rea...foarte rea.Seara a mers la o petrecere organizata de Kelly Price la clubul de noapte Tru din Hollywood.In timp ce iesea din Hotel,parand intoxicata,fotografii au facut poze.Unele dintre poze arata picioarele din apropiere,care apar sa aiba vase de sange sparte si altele arata zgarieturile de pe maini."
http://music.yahoo.com/blogs/stop-the-presses/blood-sweat-dishevelment-whitney-houston-tumultuous-final-days-144148765.html

Whitney+Houston in Whitney Houston Leaving Tru Hollywood Nightclub

Pentru mai multe poze :http://www.zimbio.com/Whitney+Houston/articles/cc5aMsAH9KV/Whitney+Houston+Nightclub+Pictures+2+Nights
In ciuda mortii ei la etajul 4 al hotelului Beverly Hilton,traditionalul spectacol dinaintea premiilor Grammy s-a tinut acolo,cu tot farmecul si culoarea...in timp ce corpul ei era acolo.Cum se spune "THE SHOW MUST GO ON".Spectacolul chiar va continua si sunt oarecum reticent sa vad ce fel de tribut i-a pregatit industria muzicala.Daca Michael Jackson si Amy Winehouse au vreo relevanta,cei care cad din gratia industriei nu primesc un tribut cum se cuvine...ci poate o celebrare a sacrificiului lor.

A fost moartea lui Whitney Houston chiar un sacrificiu sau a fost rezultatul a multor ani de abuz?Aceeasi intrebare se aplica multor artisti care au murit prea repede si in circumstante bizare : Amy Winehouse,Michael Jackson,Heath Ledger,Kurt Cobain,Jimi Hendrix,Jim Morrison,Brittany Murphy.

Melodia mea preferata a lui Whitney Houston.Se cam potriveste cu ce s-a intamplat in viata ei.

Sursa articolului : http://vigilantcitizen.com/latestnews/what-happened-to-whitney-houston/
Mai multe despre celebrul interviu gasiti aici   http://www.oprah.com/entertainment/Oprahs-Exclusive-Interview-with-Whitney-Houston








Un comentariu:

  1. WHITNEY a fost "sinucisa". Victima unei industrii a mortii, a crimei, numita si industria muzicii/showbizului. Expresia "mind control" iti spune ceva? Cauta si vei gasi.

    RăspundețiȘtergere